torsdag 4 februari 2010

{ Nytt år och... }

En sundare och friskare människa?? Jaa, det är vad jag hoppas på i vart fall ;) Den här vintern har varit fruktansvärd på alla sätt känns det som nu när jag börjat komma igång med livet igen! Äntligen börjar jag se något ljusare på det mesta, har kurs på ABF 2,5 timmar varje vecka och DET räcker... Inte för att jag är arbetsskygg, nej snarare för orkens och kroppens skull! Min webbutik håller jag däremot igång och kunderna är positiva trots väntan då jag var sjuk. Tack alla underbara kunder för Er förståelse - sån't är guld värt! Och skapandet...på den fronten har det inte hänt speciellt mycket se'n senaste inlägget. Jag har möblerat om i pysselrummet och trivs väldigt bra! Och i och med möbleringen, vaknade skaparlusten äntligen till liv igen ;) !!! Måste bara få visa bilder på mitt "lilla" rum ;)
Inte såå tokigt!! Jag försökte stå på ett ställe när jag tog bilderna, men det fungerade inget vidare :) Tror ändå ni får ett hum om hur rummet ser ut! Jag har faktiskt gjort både kort, LO's och ATC. Tyvärr har jag bara fotat ATC'erna ännu så länge och det här var vad jag gjorde till Februari-swappen:
Nu ska jag inte trötta ut er med fler bilder. Ha det gott så syns vi förhoppningsvis snart igen!

1 kommentar:

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia