måndag 21 januari 2013

{ Diamond-Fold-Card }

Min kära syssling fyllde år i onsdags och jag gjorde ett enkelt diamond-fold-card till henne...men har jag skickat det än??? Nope! Blev nämligen så besviken när kortet var färdigt för ELÄNDET VILL INTE STÅ UPP!!! Suck..ska försöka göra ett "stativ" på baksidan men så länge kan jag i.a.f visa bilder på kortet :D

Tyvärr är jag inte nån hejare på färgläggning..än..men de är bara att kämpa på! Pappret är ett som var med i en av Magnolias tidningar för nåt år sen, tycker det är såå vackert. Tjaa, utseendet på kortet är OK men som sagt, det vippar när det ska stå så det MÅSTE åtgärdas innan jag kan skicka det. Tror min lilla Karin blir glad även om det tar en månad innan hon får sitt kort :P


3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du har gjort. Får lite idéer jag med//Anna

    SvaraRadera
  2. Superläckert kort och vikningen är så vacker! Snyggt med skimrande cardstock under Magnolia-arken och motviet är ljuvligt med den fina färgläggningen!

    Ha en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker det blev jättefint och färgläggningen är kanon.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia