onsdag 13 februari 2013

{ Alla Hjärtans dags kort }

Fick förfrågan förra tisdagen på kursen om att fixa alla hjärtansdags kort till en utställning igen :-D!! Tackade ja direkt men eftersom jag inte mått nåt vidare dom senaste veckorna fick jag idétorka som hette duga.. Hade iof 4 dagar på mej att göra lite kort men med min "snabbhet" hade jag behövt 4 veckor :-o! Fick till slut ihop ett kort som jag blev ordentligt missnöjd med..tror det är färgerna tillsammans som skär sej, ibland tror jag att jag är lite halvt färgblind, men oftast går det ihop sej trots att det inte borde.. Nåt jag däremot är riktigt nöjd med är pistillen eller vad man ska kalla den för.. Jag tog helt enkelt en tops o färgade in o därefter doppade den i miniglaskulor:-D..resultat blev inte tokigare än originalen:-D!!
Nåja, här kommer kortet iaf..

1 kommentar:

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia