fredag 22 februari 2013

{ Till Älsklingen.. }

Det här kortet skulle ha varit med på utställningen men eftersom jag skulle ge bort det till Darlingen så fick det bli kvar hemma.
Tyvärr blev jag ju sjuk så han fick inte kortet o presenten förrän igår..så det kan bli :-P
Vet inte riktigt vad vikningen heter, jag kallar det för segelkort..påminner om ett segel iaf..haha.. Bården och dom små blommorna på framsidan har jag skurit ut med min lilla Sill, likaså hjärtat, hade aldrig blivit bra annars:-P!!
Och som vanligt har jag gjort blommorna själv.. Idén till jasminkvisten fick jag från dotterns bukett hon fick av sin pojkvän, jag skulle gjort fler men de va så rackarns pilligt så händerna sa ifrån..

2 kommentarer:

  1. Så gulligt kort det blev han väl glad över snygga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad gullig du är Ulla <3. Dom där färgerna skar sej i ögonen på mej först men desto mer jag funderade, desto mer passade dom ju ihop! Ibland är jag lite halvt färgblind så de kan bli precis vad som helst i slutändan..haha..
      Ha en härlig helg vännen, kram

      Radera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia