tisdag 5 mars 2013

{ Kurskväll }

Så va de tisdag igen o dax för kurskväll, tycker det är så himla kul även om man oftast känner sej som en inkokt torsk i skallen :-P..haha.. Då är det tur att man har såna pysselvänner som man har så det inget gör om man sitter o ser ut som man inget fattar..vilket JAG borde eftersom det är jag som är "fröken" i sammanhangetB-)!!
Nåja, på schemat stod det torrembossing med metallstenciler idag så det var vad alla gjorde.
För ca 15-20 år sen, när jag började göra kort, då  började jag med just torrembossing, minns att jag tyckte det blev så vackert men att det var ruggigt jobbigt oxå!
Till kursen gjorde jag egentligen inte ett kort, snarare nåt mallartat som ska föreställa ett kort..och snyggt blev det INTE men KUL va de!!

1 kommentar:

  1. Hi, Eva! I just saw you joined the Outlawz and am so happy to meet you. I am now following your lovely blog!
    Hugz,
    Roxann, DT

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia