måndag 13 maj 2013

{ Små blommor.. }

Ja nu var det ett tag sen jag gjorde nåt, eller tjah, pysslat har jag väl men det har liksom inte blivit så mycket resultat..hmm.
Lite egna dekorationer har jag gjort och sen har jag gjort en MASSA skisser för kort och lo's!
Nu är bara kruxet hur katten jag ska få upp skisserna till bloggen...jag skulle förvisso kunna scanna dom o ladda upp, men då skulle det inte vara snyggt..så jag försöker så gott jag kan att göra om dom i Gimp! EN är färdig..haha.. :D.. Det slutar nog med att jag får göra dom i Paint Shop iaf, det programmet KAN jag ju!!
Tänkte iaf visa mina små orkidéer jag gjort, ja det fick komma med en doily som jag skurit ut med Sillen oxå ;P

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia