söndag 9 oktober 2022

{ PL // week 38 // 2022 }

 Halloj på er👋

Den här veckans Project Life, blev en väldigt enkel sida. Ibland ska det vara lätt, eller hur👍

Först ut är länk till videon:



Och en bildkavalkad:

Alla kort för den här veckan kommer från Marisas The Good Life: October 2022 Pocket Cards kit. Elementen är från olika designers hos Pixel Scrapper. Länkar till allt kommer efter sista bilden👍

Eftersom jag fick en total härdsmälta när jag började med titelkortet, fick jag improvisera lite och sätta bokstäverna till WK på en etikett. Det blev ju riktigt bra och t.o.m bättre än det jag hade planerat😁
Datumen stämplade jag i rad, direkt på kortet och eftersom jag inte stämplade tillräckligt hårt så fick jag göra lite "ghoststamp" så året syntes👌

***
På alla 6x4" journalingkort och det stora fotot, har jag använt en border. På 6x4" fotot smockade jag dit en tag med stygn👍

***

Det första 3x4" kortet är från början ett 12x12" embossat papper från Doodlebug. Tyckte det passade bra med fotot på min lilla Hjördis eftersom de embossade blommorna ser lite grand ut som tassavtryck! Den rosa "neontassen" är en overlay

***

Här, på det första kortet, har jag använt en kalenderwidget från Marisa's Kalender Kit från October's The Good Life bundle👍. På kort nr 2 har jag tagit en skärmdump från Instagram på Herregudco's härliga uttryck💖 Jag verkligen älskar deras underfundiga gubbar och uttryck!

***

Jag hade även närkontakt med "Kermit" när jag och Betty var ute på en kvällsprommis. Alltså, dom är ju riktigt söta😍. Det här är ett 6x4" foto jag satte dit ett 2,5x2,5" foto på(i Photoshop), tillsammans med en digistamp, wordart och en jättefin kamera👍

***

Sist ut av korten är ett kort där jag även gjort en "hidden journaling" på! Jag gillar dom här gömda journaling spoten, det KAN bero på att jag avskyr min egen handstil😂

***
Och det här blev resultatet👍

***

Ja det var allt från mej idag mina vänner, ha det så göttit till nästa gång🤗

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia