måndag 24 oktober 2022

{ TN // CT-project // The Good Life: October 2022 Halloween Bundle }

Halloj i stugorna👋 

Idag är jag tillbaka med ett nytt CT-projekt för Marisa Lerin's "The Good Life: October 2022 Halloween Bundle" hos PixelScrapper.

Jag kör på direkt👍
Först kommer länken till videon:

Och den lilla bildkavalkaden😁:

Som namnet i början antydde, så är det här ett Halloween kit med en massa godbitar!
Till den vänstra sidan har jag använt ett journaling kort tillsammans med en paper template, som jag slog ihop i PhotoShop. Symaskinen fick komma fram och hjälpa till med att sy fast bannern. Jag letade oxå fram mitt glitterlim ur gömmorna och kladdade både här och där😁SÅÅÅ himla kul att få kladda ibland!



Plockade även fram mina "Nuvo: Muted Mauve Hexagons" och blingade till det lite extra👍
Ser ni ögat😂


Jag använde även glitterlim till fotona för att göra som en ram. På den här sidan använde jag oxå ett journaling kort tillsammans med en paper template och slog ihop i PhotoShop. Jag använde även "smudge tool"(har jag för mej iaf🤔) på journaling kortet med pumpan för att få till lite "flamkontur". Till paper template'n tog jag till lite lim och embossingpulver i orange och koppar. Helt ärligt blev det inte skitsnyggt men det glänser iaf😂

Tycker nästan det ser ut som pumpan fått fläcktyfis eller nåt🤔


Hela härligheten i all sin prakt ser ut på detta vis😁


Ja det var allt för idag mina vänner!
Hoppas vi syns snart igen🤗

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia