söndag 2 oktober 2022

{ TN // The Good Life: October 2022 Bundle // CT - Marisa Lerin }

Hejsan hoppsan👋 

Ja idag är jag tillbaka hörrni😁
Idag tänkte jag visa hur mitt CT projekt med Marisas "The Good Life: October 2022 Bundle" blev i ett Travelers Notebook uppslag!

Först länken till videon:

***

Jag har använt travelers notebook pappren och mixed media elements från det stora paketet och pappret på vänster sida fick lite extra dekoration, i form av färgglada duttar från stickers kitet, innan jag skrev ut. Jag har använt olika element för att få djup och lite "höjd" på detaljerna jag använt. Det är 2 saker som INTE tillhör paketet och det är tråden och washitapen(den som syns UNDER bakgrundspappret) jag rotat fram dom från mina egna gömmor😁 
Titeln till uppslaget fick passande nog bli "I Know This Is A Wonderful Moment"
Alla element är distressade med Distress Ink - Vintage Photo och en edge-scraper.
***

För höger sida har jag även där använt papper från TN kitet. Det som blev extra här, var att jag distressade dom vita textremsorna, sedan skrynklade jag ihop dom rejält och slätade inte ut dom helt👍Det är en look jag älskar😍
Jag hittade en härlig paper-piece som jag bara ville ha med, tur man har en Silhouette så man slipper sitta och klippa alla små deltaljer😂.
För att få pappret att böja sej använde jag ett penselskaft och böjde runt..jag letade som en tok efter min strumpsticka men fick ta penseln ist..det funkade ju det med👍
En härlig "nät" detalj hittades oxå, DEN va riktigt svår att distressa ska erkännas, men trägen vinner eller hur😁

***
Och uppslaget blev såhär lyckat
Jag är supernöjd!!
Det var jättekul att jobba med alla mixed media detaljer, så det här var absolut INTE sista gången😍

Vill ni se vad jag gjorde med det här paketet till mitt Project Life?
Länk till YouTube
Länk till Inlägget

Ha det göttit mina vänner🤗
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia