måndag 7 november 2022

{ CT-Project // TN // TGL: Nov -22 Travel Bundle }

Hej på Er👋 

Idag har jag ett TN-uppslag att visa med Marisas nya "bundle" - The Good Life: November 2022 Travel Bundle.

Det var, som vanligt, mycket roligt att leka med😁.

Först, länken till videon:


***
För vänster sida till mitt uppslag valde jag ett kartmönstrat papper från TN delen av kitet. Här ville jag ha en "instax" ram till fotot, och det är lätt kirrat i PS👍. Jag satte även runda clearstickers på en del av dom runda(flairs'en) dekorationerna. Blommorna torrembossade jag med stylus pennan och en stämpel matta. Till mitten av blommorna tog jag mina hemmagjorda enamel dots och lite flower soft.

***
Till den högra delen använde jag ett papper med berg och skogar. I PS satte jag även dit några av alla digi-stamps från kitet👍, på så sätt fick jag ytterligare ett papper at leka med😁 win win for sure!
En av digistämplarna tog jag även och gjorde en 3D-print på. Ja, inte blev den så snygg..jag trodde i min enfald att jag skulle kunna färga plasten med promarker pennor men se DET blev inte bra😂. Ja ja, även om den delen inte blev så snygg så fick den vara med i.a.f!
Den här gången använde jag inte "skrynkelmanicken" till tabbarna. Eftersom dom sitter i mitt TN-album lär dom ju bli platta ändå vad det lider🤔

***
Jag använde även 2 pocket kort från kitet, dom förminskade jag i PS och det var en liten nål på ett av korten och där passade kameran perfekt👍, syns kanske inte så bra på bilden eftersom jag vek över ett blomblad..men TANKEN var att nålen skulle synas😂
Och om ni undrar över det svarta småskräpet lite här och var, så är det svart flower soft som råkat hamna på avvägar😂

***
Och uppslaget då till sist:

***
Som jag sa i början, det finns mycket roligt att leka med här så surfa över till PixelScrapper och hämta ditt eget kit vettja👍

Länk till kitet "The Good Life: November 2022 Travel Bundle"

Ja det var allt för idag från mej och mitt pysselbord hörrni👍
Hoppas vi ses snart igen!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia