måndag 14 november 2022

{ PL // WK 43-44 // 2022 }

Hej hopp👋 

Jag hoppas ni haft en skön helg, det har i.a.f jag haft👍. Man har t.o.m varit på kalas och ätit en jättegod hallontårta🎂!

Vad har jag på gång idag då? Jo, jag hade tänkt visa lite av min sida för vecka 43 och 44. Eftersom det här inte är ett CT-projekt så har jag blandat friskt med olika designers och kit😁. Länkar till det som fortfarande går att få tag på kommer sist i inlägget👍

Men först ut är länken till videon:


***
Mitt titelkort är ett papper från Delicious Scraps och kitet Cherries On Ice. Det jag gjort är att jag förminskat i PS, lagt på en ram och skrivit en text innan jag printade ut kortet. Siffrorna jag använt kommer från gamla Design House Digital och designer Gennifer Bursett's kit In The Garden Alpha. Den lilla etiketten är även den från DHD men det är Jen Allyson's kit Halloween den är hämtat från tillsammans med ramen👍. Den lilla spindeln på sitt nät kommer från Deviantart och X CupiiCakex "Halloween kit". Week har jag stämplat med min nya Distress Oxide dyna😍med stämplar jag gjort av craft- och flowerfoam och skurit ut med Sillen👍

***
Til 6x4 fotot har jag smockat på en label från Jen Allyson's kit innan jag skrev ut det.

***
Här kommer 3 kort som alla är papper från Delicious Scraps kit Cherries On Ice. Tamen jag använt på alla mina 2,5" foton kommer från DHD och Audrey Neal's kit Luck. Dom skar jag ut med sillen, för enkelhetens skull, poppade även dit ett par klamrar, eftersom det var det på digiversionen👍Sen kom även datumstämpeln fram och fick jobba lite.

***
Det här kortet är även det ett papper från Cherries On Ice. Här fick även Jack Skeleton, från X CupiiCakex, vara med. Jag tyckte han passade så bra där😁

***
Det här kortet är en template från Sabrinas Creations som heter just Weekend Template. Passade hur bra som helst till mina Halloween foton👍. Fick t.o.m plats med lite dekorationer från Crystals Creation's kit Skullz N Glitter, lite journaling och en label med October 31 från Jen Allyson's kit👍. Här snackar vi ett win-win koncept😍

***
Och hela sidan blev på detta vis

***
Länkar:
Skullz N Glitter: https://tinyurl.com/bdz3xre7
xCupiiCakex Halloween png’s:
https://www.deviantart.com/xcupiicakex
Sabrinas Creations Collage Template:
https://tinyurl.com/ntzd24ec

Ja, det var allt från mej idag hörrni!

Hoppas vi ses snart igen😘

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia