måndag 13 mars 2023

{ Hybrid PL-process // wk 51-52 // 2022 }

Hejsan hoppsan på er mina vänner👋 

Hoppas Ni har haft det ganska mysigt inomhus nu när det snöat så in i hoppsan!!
Själv har jag varit gnällkärring Dé lux👎..nåja, sånt är livet, både upp och ner😁

MEN, det var ju faktiskt min PL-sida för veckorna 51 & 52 jag skulle visa idag! Jag yr i mössan?? Nääe, varför tror du det😂

Först ut är videon:



Här är fotobombningen av sidan😎 och först ut är titelkortet. Alla pocket cards och elements är från Marisa Lerin's "The Good Life: December 2022 Bundle". Bokstäver och siffror kommer i.o.f från "PixelScrapper" men det är Marcela Cocco som ska ha credits för dessa!

***


***



***

***


***


***


***
Och till slut kommer då hela sidan👍

***
Ja det var allt från mej och min lilla hörna idag👍.
Ta det lugnt på vägarna så hoppas jag vi ses snart igen🤗

Pöss💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia