fredag 13 november 2009

{ Idag }

Är en annan dag... Fast jag ska erkänna att jag tycker inte den här da'n känns så himla olik nå'n annan dag den här veckan;)
Jag orkar inte så himla mycket mer än att sitta i sängen och virka...joo, du läste rätt!! JAG virkar....tantvarning eller??? ;)
Men jag har suttit vid pysselbordet cirkus 15 minuter och gjort en snygg liten blomma med hjälp av retrostansen. Så, jag har faktiskt inte slutat med papperspyssel helt, men inte är det några stora projekt jag tar mig för direkt!
Bara att resa sig gör att jag blir yr i planeten, pulsen stiger och värken känns av rejält... Om nå'n såg mig nu skulle den nog bli lite full i skratt...sitter i morgonrock och pyjamas klockan kvart över sju en fredagskväll, framför datorn och försöker hålla fingrarna så pass stadiga att man kan få fram nå't läsligt efter mina tangenttryckningar.

Ja, ja, allt tar sin tid! Och nu är det läggdags...igen...så, tills jag känner mig bättre får ni andra ha desto roligare!!
KrAam

2 kommentarer:

  1. Inget vidare med dina upplevelser. Hoppas du blir pigg och kry snart.

    SvaraRadera
  2. Vi får tänka på det som är härligt för oss och trevliga minnen och försöka se fram emot våren och sommaren. :)

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia