tisdag 14 juli 2020

{ TN "Home Sweet Home" }

Allt som oftast blir man hemmablind och ser inte det fina som ju faktiskt är där VARJE DAG!!
Nu är jag som jag är och jag ser nåt fint varenda dag, nåt jag tror inte många tänker på..som te.x "spottarna" på den gamla silon här i samhället lr dom fina fågelholkarna vid bryggan lr den gamla apeln lr träden som böjer sej ner i vattnet vid strandpromenaden lr..ja listan kan fortsätta o bli ganska lång om jag får hålla på😁 men det är det jag försöker komma fram till, att vart man än går där man bor så hittat man ALLTID något som är värt att minnas/fotas/dokumenteras!!
Så, här kommer något ALLA ser som kommer hit eller passerar genom samhället:

 Jamen erkänn att det är en tokigt nice vy👍

As usual, ha det så göttit 😘
Pöss 🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia