tisdag 25 augusti 2020

{ PL vecka 33 }

Vecka 33 var helt underbar med både värme o sol😍 Blev det för varmt var det bara att sätta sej i skuggan o dra igång fläkten o sen var man "fit for fight" igen o kunde lapa sol👍
Jag har dock full förståelse för dom som INTE gillar sol och värme, men som jag säkert sagt innan så älskar jag sol o värme för jag mår så himla mycket bättre då🥰 Jag brukar säga att jag laddar batterierna inför vintern😁

Justde! Jag såg något som jag aldrig sett förut😱, en "liten" larv med en blå "tagg" i rumpan😁det visade sej, efter lite sökande på nätet, att det var en larv till en Lindsvärmare!! Gu vad jag älskar att hitta lite udda saker och naturligtvis..fota😂


As usual, ha det så göttit 😍
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia