torsdag 12 november 2020

{ TN - Dream Baby Girl }

Idag har min älskade mor fyllt år, tyvärr hade jag inte tillgång till bil, så det fick bli att ringa ist👍huvudsaken hon vet att jag älskar och tänker på henne, lr hur👍😍.
Sen har även "brudarna" vart här o pysslat! Det va riktigt nice🥰 Så nu har min lilla Caroline gjort sitt första "avancerade" kort😀! Och jag måste få visa det, det är hennes 2a kort någonsin

Bakgrunden granarna är stämplade på har hon distressat och sen är det massor guldemboss på text och granar, alltså jag är så stolt😍!!

Men om jag skulle ta och slänga in uppslaget oxå nångång😁

en liten detaljvy måste väl in med va😉

se så perfekt jag lyckades pricka in Bettys huvud i hjärtat, iof "förstörde" pilarna lite av helheten, men det va mest för att man faktiskt skulle SE huvudet😁

sista delen av uppslaget med hjärtsidan flippad👍

As usual, ha det så göttit 😍
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia