fredag 16 oktober 2009

Det kommer mera...

Jaa, jag håller på med ett kort...men får inte riktigt till det... Har trälat halva da'n och tycker bara det blir blaha av allting! Det kan kanske bero på att jag inte har suttit med det hela tiden utan blivit avbruten titt som tätt med telefon, möten hit och möten dit... Ibland är det bara så att livet kommer i mellan och min hjärna hänger inte med i svängarna! Men imorgon vore det väl 17 om jag inte skulle kunna tänkas bli färdig!!!!!!! Ibland går det smidigt och blir bra(?), medans det andra gånger bara segar och går hur trögt som helst. Blir inte riktigt klok på det systemet. Nä, vi får sova på saken så blir det bättre (det sa alltid min farmor), eller så blir det bättre när vi gift oss??? Eller hur var det nu?? Nazzi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia