tisdag 27 oktober 2009

Ny LO!

Jag blev färdig igår, men igår var mor & far på besök med medhavda raggmunkar - mums!! Och eftersom LO'n är på dessa bägge kunde jag inte hålla på att fota och grejja, så det fick bli idag istället. Jag har fått bilder av mamma från deras bröllopsdag (år=???) och det är 2 av dessa jag försökt få till.

LO'n är en scraplift från Jenny Sandbergs bröllops-LO som var med i Scrapbook m.m nr 5/6 2007.
Jag blev faktiskt ganska nöjd, inte 100% (SÅÅÅÅÅ förvånande det var då...) men det duger. Mamma & Pappa kommer säkert bli glada i vart fall och det är det som är huvudsaken! Må bäst - Kram

1 kommentar:

  1. Fick kommit hem och provat shapecuttern som jag inte använt på evigheter. Upptäckte att jag inte "kunde" använda den. ;) Hihi. Så enkelt redskap men jag lyckades inte första gången. Men till slut fick jag ihop det. När jag skär i en sån i en sån där orange mall brukar jag ha "kanten" uppåt om du förstår. Ena sidan har ju en sluttande kant och andra sidan är "bara" en kant om du förstår. Tycker inte om att ha den sluttande kanten uppåt även om jag inbillar mig att den borde vara uppåt. Plus att hålla kniven mot kanten hela tiden. Härliga layouter! kram

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia