onsdag 17 mars 2010

{ Nygammalt }

Tänkte jag skulle vis ett kort jag gjorde för ett tag se'n...
Snacka om att det verkligen måste vara välgjort eftersom det säkert tog mig 5 da'r att slutföra det!
Allt tar sån rackarns tid, det verkar liksom inte spela någon roll VAD det är jag ska göra. Det här fenomenet är väldigt jobbigt faktiskt! Jag har antagligen sagt det förut, men jag tjatar väl om det igen då ;) - Det som för andra tar 30 minuter att göra tar mig flera da'r!!! Ganska orättvist ;) !!!

Det jag skulle visa var ett "side-step-card" och jag har använt både virkade blommor OCH limpistols-lim (man kan väl säga så??):

Jag bara älskar annorlunda och "udda" vikningar på kort! Det blir liksom lite extra speciellt ett sån't kort.

Ha' det så gött - KrAaM

1 kommentar:

  1. Hej!

    Det syns verkligen att det ligger en hel del tid och arbete bakom det här kortet! Det är helt underbart! Älskar färgerna, upplägget och alla små detaljer som är som godis för ögat att ta till sig och inspireras av. :o)

    Har en liten fråga till dig också... Har lite problem med att komma på hur man får bloggen uppdelad i olika "sidor". Tex startsida, om mig, osv, men får inte till det och fattar inte hur man gör för att skapa dessa nya sidor... Tänkte kanske att du kan ha lust att hjälpa mig? Det skulle vara jättesnällt om du ville det. Du kan nå mig på mailen, det finns en länk till min mail i min sidebar. :o)
    Tack på förhand!

    Ha en fortsatt trevlig helg,
    många kramar från Hanna

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia