torsdag 4 mars 2010

{ Spännande }

Jag tycker faktiskt att det är väldigt spännande ;) Det är så här; Jag har anmält mitt intresse om att få prova produkter (hudvård, tandvård, hundmat m.m)innan de har kommit ut på marknaden. Varför prova innan?? Jo, för är det något JAG avskyr är det denna förbaskade reklam vi får inbankat i huvudet varje gång man försöker ägna sig åt att titta på TV... Jag vill prova SJÄLV!! Därför anmälde jag mitt intresse och nu ska jag få prova en duschcréme från Dove!
Tyvärr fick jag aviserings-sms:et bara 20 minuter efter att jag kommit hem från "stan", så nu får jag ge mig till tåls och hämta det i morgon istället... Just det här med hudvård tycker jag är väldigt spännande eftersom jag antagligen har en ganska typisk nordisk hud??.. Det är inte mycket jag klarar av att använda utan att det blir kille-kill efter... Fast Dove har jag alltid klarat, mycket beroende på att dom har tänkt till (naturligtvis ligger en kvinna bakom idén)och försökt förstå varför vissa reagerar som dom gör på vissa produkter och vissa inte...
Om man tjänar några pengar?? NEJ! Man tjänar inte en spänn på det här, däremot kanske man får en ny favorit duschcréme eller kattmat, samtidigt som man får det gratis! DET tycker jag är helt OK!
Men mer om det imorgon efter att jag hämtat mitt paket, så här ren kommer jag aldrig ha varit ;)
Ha det så gott så återkommer jag nyduschad & fräsch imorgon ;) KrAam -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia