onsdag 24 april 2013

{ Trött... }


Upp vid 5:40 imorse..tog mitt kaffe o medicinerna samtidigt som sudokut fick en omgång;-)..pratade med älsklingen, både han o min lilla Malin va så gulliga o väckte mej! Annars hade jag somnat om:-o!! Hoppas ni förstår hur mkt jag tycker om er..mest för att ni finns o att ni är dom ni är<3
Upp o hoppa in i dusch o packa me de sista..o VIKTIGASTE:-P!! Nessesär, Magnolia tidningar, block, penna o pc..man är räddad!
Jag skulle ha min tid här på Rygginstitutet 11:30 men eftersom buss rackare från Vimmerby till Växjö gick 7:15 va jag ju tvungen att ta den..o tur var det! Tänk er själva att skumpa på en buss i 2 1/2 timme:-o!! Kan få vem som helst att bli svimfärdig:-P..haha..
10 kom jag instudsande iaf o fick mitt rum..o DE va guomligt skönt att lägga sej o vila till 1a mötet me en läkare. Va totalt utpumpad efger de mötet så de blev lite smygsova till nästa möte me en mkt sympatisk o mänsklig psykolog..de samtalet tog drygt 2 timmar:-P.. Så gissa nån som är slut till kropp o själ!!
Haf bara skissat en massa LO-skisser som jag tänkt lägga upp på bloggen..bara jag kommit underfund me hur man gör dom snygga i datorn:-P..
Sov gott mina vänner! Här har ni en som kommer somna ovaggad iaf:-P


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia