söndag 22 september 2019

{ Cooling }

Augusti var oxå en fulltecknad månad men då blev det iaf lite bilder!!
Det är ju så att jag faktiskt har en påminnelse som säger till varje kväll vid 8  att jag ska ta ett kort, om jag inte redan gjort det😁, tyvärr stänger jag av påminnelsen o då kommer jag definitivt INTE ihåg att ta nån bild.. här snackar vi kombinerad hjärntrötthet OCH fibrodimma😱! Trött på mej själv?? Inte ett dugg🤣noooot!!

Det blev ett TN-uppslag på vår undergång där vi promenixar med hunden ibland. Jag älskar att kommunen har fixat så graffitimålarna har nånstans att hålla till, som är laglig oxå👍visst, alla alster är inte snygga men får man inte öva så kan man inte bli bättre!!

Slänger in ett uppslag med en selfie.. jag verkligen AVSKYR selfies..av ganska uppenbara anledningar...

Ha det så göttit i höstsolen😊
Pöss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia