måndag 16 september 2019

{ Maj 2019 }

Nu i Maj köpte jag en fuse-tool och hejsan hoppsan vad kul man kan ha med den!
Den funkar faktiskt även till vanliga plastfickor, sådana man har i vanliga pärmar. 
Mest använder jag den till att göra egna pl-fickor, men jag gör även plastfickor till mina TN-album och små "keepsakefickor"👍. Finns säkert många fler användningsområden men så långt har jag inte kommit än😁.
Maj månads pl-uppslag var från början en vanlig 12x12-ficka, men efter att jag gått bananas på den med fuse'n så blev den nåt helt annat😃👍

I TN-albumet testade jag att stämpla och jag tycker nog det funkade riktigt bra😁
Gjorde även en ficka av vanlig plastficka(för vanlig pärm) till nästa uppslag. 
Inte blev det nåt bra uppslag, men kul hade jag😎😁👍

Ha det gött nu!
Pöss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia