fredag 22 november 2019

{ 2 nya TN-album}

När jag nu ändå höll på att pyssla ihop ett album så kom jag på att jag skulle göra ett med hjälp av min BiA🥰en väldigt underskattad hjälpreda som borde få mkt mer cred👍min är jag rädd om som ögat, knappt att nån får peta på den😂jag i ett nötskal😁!
Såhär blev dom nya albumen:

Det blev den röda jag tog som första val och första layouten blev med en otroligt fin vårblomma👍

Appar på telefonen är bara för kul alltså, vilka roliga effekter man kan få till i ett nafs🤗love love love!!
Men blomman, är det någon som vet namnet på den? Jag lyckades bara få fram att det KUNDE vara en porslins hyacint?? Hur som så var den såå himla fin och värd att dokumenteras🥰
Nu blir det godnatt till er alla👍
Och som vanligt, ha det så göttit så höres vi👍
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia