söndag 1 december 2019

{ November 2019 }

Jisses va fort tiden går, tyckte det var oktober typ i förrgår😱!!
Jag brukar inte tycka att julen är nåt speciellt, vet faktiskt inte varför? Kanske för alla MÅSTEN som ska göras: baka, fixa skinka, springa som en galning i 511 butiker efter julklappar ingen ändå vill ha, hata julsånger efter 4 dagar, storstäda(vrf?? sett likadant ut om 24 timmar..so WHY??), och just det, glöm inte alla julkort som både ska göras och skickas.. När barnen var små åkte vi alltid till deras gammelmormor för att stöpa ljus och provsmaka på julmaten, sen till mamma för att göra hemost(det var iof i slutet av oktober/ början november så osten skulle hinna bli mogen) och väl hemma gjorde man hemgjord ostkaka😍 DET är nåt jag verkligen saknat - OSTKAKA mmmmmm😍
Tur jag precis ätit middag annars hade sambons chokladgömma decimerats😁STORSKALIGT!!
Det jag hade tänkt visa var faktiskt pl-sidan för november men eftersom jag haft fullt upp med rokad av rum och möblering så har jag inte hunnit med att fota sidan som ska in i albumet.. däremot har jag ett uppslag från pl-appen👍
Älskar den appen men det finns småsaker jag retar mej på, som att det inte går att få in ett foto på ett journalingkort.. alltså det GÅR men är krångligt, så det slutar med att jag använder min app mindre och mindre.. jättesynd för idén är annars toppen!!
Just det ja, novembers uppslag va det ju🙀

Lovar försöka att komma ihåg att fota i dagsljus imorron. Här lämnas inga garantier🤔det jag KAN garantera är att det kommer komma..en annan gång😁
As usual  ha det så göttit alla goa pysslisar!
Pöss😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia