söndag 19 april 2020

{ En LO😀 }

Ja Ă€n Ă€r inte undrens tid förbi😁, jag har lyckats med konststycket att göra hela 2(!!!) LO's pĂ„ lika mĂ„nga veckor👍! Och dĂ„na inte nu go' vĂ€nner men det Ă€r faktiskt en till pĂ„gĂ„ng men i utvecklingsstadie..sĂ„Ă„Ă„, joo JAG tycker definitivt inte undrens tid Ă€r förbiđŸ€—đŸ˜đŸ‘

see the beauty in the little things
Jag tycker nog den Ă€r bra nĂ€ra slutresultat jag önskade med, men BARA bra nĂ€ra😁!
Jag hade en idĂ© om att göra en LO med cirklar dĂ€r motiven Ă€r bakom(?) cirkeln. Den översta stora cirkeln var den jag ville ha till fokusfotot och dom andra 2 skulle bĂ„da innehĂ„llit foton men sĂ„ kom jag pĂ„ idĂ©n med att sĂ€tta ett die-cut papper FRAMFÖR ett vellumpapper👍
SjÀlva titeln Àr fastsydd med maskin(hÄller fortfarande pÄ att lÀra mej bemÀstra just det.. inte sÄ lÀtt nÀr man inte tycker om att sy...)
Gjorde ett kluster bredvid den stora cirkeln och ett lĂ€ngst ner pĂ„ sidan. Det bestĂ„r av en fjĂ€rilsbĂ„rd, "sugrör"(Hur lĂ€tta som helst att göra sjĂ€lv!), liten hĂ€rva med sytrĂ„d och smĂ„ frigolitkulor(en lera jag inte minns namnet pĂ„..) som blandades med guldakrylfĂ€rg. Ja och som ni ser har jag suttit o knĂ„pat o faktiskt sytt för hand runt hela klabbet😁👍

As usual ha det göttitđŸ„°
PössđŸ€—



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lÀmna en kommentar innan du drar vidare för Ànnu mer inspiration!

*TACK!* blir sÄ glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia