tisdag 14 april 2020

{ MP vecka 14 }

Jomen det är klart man MÅSTE prova lite nya infallsvinklar när man scrappar😁👍Idag har jag provat, ett för mej iaf, nytt koncept..Memoryplanning!
Lite roligt va det allt, även om det var lite mer klippoklistra än vad jag är van med. Jag kommer nog inte att bara göra MP, PL är alldeles för roligt för att sluta med, men det är kul att göra något i annat format om inget annat så för att få prova👍😊
Själva "planning"sidorna gjorde jag i PSP X3 o det var i sej en baggis, kruxet var att när jag skrev ut blev inte dom däringa rektanglarna i rätt storlek😱nämen, gör om o gör rätt då!! Jodå, jag tror jag lärde mej nåt😁så vecka 15 hoppas jag blir bättre, har ju redan skrivit ut alla foton i 2x3" så det får helt enkelt lyckas!!


Jag fick ju lite användning av alla dom där PL-korten jag skrivit ut i 2x3", så helt klart en win-win på den👍😁

As usual, ha de göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia