lördag 19 september 2020

{ PL vecka 35, 36 & 37 }

Idag gasar jag på med 3 PL sidor.
Upptäckte under förra veckan att jag ju kunde använda mina Foil Quill till att "foila" på vanliga tunna plastfickor, gissa om jag blev lycklig alltså😁👍. Så på vecka 37 har jag guldfolierat på tunn plastficka och lagt(?) över ett foto så det blev som en overlay. Hur häftigt är inte det😍
Sen foilade jag faktiskt på ett foto oxå, det fungerade men blev lite "fussigt" runt kanterna🤔tål att undersökas mer👍!
Passade oxå på att göra min egen lightbox👍Ska bara fixa kalla vita lampor så blir det nog riktigt bra till slut😁

As usual, ha det så göttit 🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia