onsdag 2 september 2020

{ TN - Pooches }

Det va ett tag sen jag la' upp ett TN-uppslag😱 Inte för att jag inte gjort några uppslag, snarare att jag har strul med tekniken🤔.. Jag har Capture där jag lagrar mina bilder, så långt är allt bra meeen... när saker o ting laddas upp dit hamnar det ju inte i dom mappar jag gjort😡! Så istället för att leta efter bilden jag vill ha så tröttnar jag på letandet o struntar helt enkelt i att lägga upp det jag tänkt.. Håhåjaja, I-landsproblem jajjemen 😁👍
Men nu har jag gjort mej till för er skull o letat reda på ett uppslag😘


Betty och hennes härliga dag-kompis Bob😍, man kan inte annat än att bli både glad o varm ända in i hjärteroten av dom där tokarna❤

As usual, ha det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia