tisdag 9 november 2021

{ Dax för lite TN }

Här kommer ett måndagshej🙋 

Satt igår och kollade igenom datorn lite och upptäckte att det ju för jösse namn va hur länge som helst som jag la' upp nåt travelers notebook relaterat😱
I.o.f har jag inte gjort något på väldigt länge, men jag har massor som är färdigt och som jag inte lagt upp..lite är orkens fel och till viss del är det teflonminnets fel😁 Sååå, jag kör några uppslag idag👍

Jag ber om ursäkt på förhand för att jag inte kommer att kunna precisera allt material, det var liksom ett tag sen jag gjorde dessa😇! Men det jag vet kommer jag att skriva👍

Först ut får bli denna - "Memories":


Pappret på hö-sida har jag pulat ihop själv, sen har jag använt ett "band" med fyrkantiga nitar(?) där jag klippt loss "nitarna" och limmat fast på fotot. Det SER ut som brads men är inte det👍
På den vä-sidan har jag använt en skärfil från Silhouette Design Store - "Notebook Doily 254398" av Rhonna Farrer.

Ett försök att visa en av "nitarna" och en clear wordsticker(tror faktiskt den är från Rhonnas tid på 2Peas🤔):


Här är ett försök till close-up på blom klustret:

Sen kör vi på med ett uppslag, "Here Comes the Sun", där mycket material är från CTK:

Den lilla blombuketten är en stämpel köpt från Panduro för typ 15-ish år sen😁. Clearstampsen jag använt till dom små ramarna är från CTK och wa-stickersen på vä-sida är från Design House Digtal's Gennifer Bursett och hennes "Fall-kit"

Den här WA'n är perfekt att använda pennorna till cameon med, blir såååå bra😍



Högersidan med "ramarna" och stämplar från CTK
*
Så konstigt det blir när det är ett tag sen man gjorde uppslagen..man funderar på VAD tänkte jag på just där🤔 Ska nog inte spinna vidare på det😂

Ha det så göttit mina vänner till nästa gång😘

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia