lördag 27 november 2021

{ PL vecka 43 }

Hejsan hoppsan på er🙋 

Hoppas ni haft en bra vecka och att ni har nåt kul att se fram emot nu i helgen!
Själv ska jag fortsätta försöka bli lite piggare efter förkylningen jag åkte på tidigare i veckan.. Med en massa scrapping så kommer det gå gööör bra😁

Vecka 43 då? Ja det var ju Halloween veckan bl.a, så veckans uppslag är nästan bara Halloween👍

Till titelkortet har jag använt digipapper från HaleGrafx och deras Halloween Spiderwebs, använde även en stencil(från Wish) där jag duttade i VersaMark Dazzle ink och embossade med Whispers orange embossingpulver. Week och 43 är fonts från datorn jag skurit ut med Cameon👍


*
På 6x4 fotot har jag använt en textbanner från Sheila Reid's Spookalicious Halloween wordart och en textstrip jag gjort tillsammans med ett fuzzycut-hjärta och en hjärtstrass

*
Som fillercard har jag använt digipapper från F.P.T.F.Y och hennes Cotton Candy Boho Dream freebie, tag från Vintage Glam Studio - Creepy Crawly Tag, wordart från Victoria Thatcher och hennes Glam Halloween

*
Nästa fillercard är en blandning mellan Marisa Lerin's Paper Templates Kit #126, Lorene Digital Diva's - Sadis Halloween Kit och Harper Finch I Love Halloween freebie och jag har även använt hennes Halloween Treats stickers. En tag från TLC Creations tyckte jag passade bra här oxå😁

Ser ni ögat i bålen?😂👻
*
Det här 6x4 fillerkortet är bara Lorene Digital Diva's - Sadis Halloween Kit(paper2). Ramen är från ett pysselkit som dottern prenumererade på en gång i tiden, den urgölliga lilla dödskallen kommer från Dangerously Delicious Designz och hennes Sweet Thang😍 och jag var ju bara tvungen att göra en egen "wordart" med just frasen Sweet Thang och skära ut med Cameon👍

*
Sista kortet är samma som titelkortet Halloween Spiderwebs från HaleGrafx och här har jag använt label arrows från Paddy Wolf och hennes kit Love Knows No Borders. Till pilarna har jag skurit ut text med Cameon och tjoffat dit och ser ni den lilla klädettiketten😁 den hör inte till på nåt sätt, bara en kul detalj😁

*
Och här kommer då hela baletten👍

*
Jaa go' vänner, det va allt för den här gången! Ta hand om er och va försiktiga i halkan hörrni!!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia