måndag 10 januari 2022

{ PL vecka 47 }

Hej igen👋 

Vecka 47 kom till ganska snabbt så det är bara att köra på medans järnet är varmt😁!

Till den här veckan har jag fipplat ihop egna papper som jag använt till hela uppslaget. På T.C använde jag en tag från Dearly Dee och siffror från Mommyish och hennes "Got Schooled Alpha". Alfapetbokstäverna och "enamel dotsen" är hemma snickrat👍


***
På mitt 6x4 foto gjorde jag en "flag-tag" och en pratbubbla med cameon. Tag'en backade jag med glitterpapper och häftade fast med mini attacher'n

***
Här har jag oxå använt egna "bellisar" och skurit ut med cameon👍

***
Det enda som inte är egen snickrat här är "pappersklämman" med Right Now. Kruxet(lr vad man ska kalla det🤔) är att jag inte har en aning om var jag fått den ifrån😱! Instax ramen såg jag på Pinterest och bestämde att jag minsann skulle göra egna👍

***
Vecka 47(som först) påbörjade jag julkorten och här är 2 av dom👍. Create är inspiration från Studio Calico (har jag för mej..), hur lr hur så gjorde jag dom i CS och skar ut med Cameon

***
Här kommer ytterligare en "flagtag" gjord i Cameon och en pratbubbla som tog sin lilla tid att fixa ihop i CS😂men den blev riktigt bra tycker jag👍, liiite får man faktiskt skryta när man gör nåt bra - SÅ himla osvenskt😂

***
Sist ut är då hela härligheten i all sin prakt(?😂)

***
Nämensåatteh..det var det mina vänner. Tycker ni att det börjar bli dax för en liten freebie snart? Hojta till så jag vet vad ni skulle vilja ha👍

Pöss på er👋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia