fredag 14 januari 2022

{ PL vecka 48 }

Halloj👋

Tänk att det kan va så lätt att få ihop ett uppslag ibland, tycker annars att jag får träla som en liten blå för att få till det någorlunda! Men nu har jag fått ihop 3 uppslag på bara några da'r😍 Känns rätt göttit👍

Återigen har jag använt pappren jag snickrade ihop för några da'r sen, så mitt T.C är från dom. Jag gjorde även en siffer-"bård" i Studio(programmet till Cameon👍), en Ali Edwards inspirerad tag och även bokstäver(jag HAR faktiskt gjort dom själv men med hennes fina alpha stamps som förebild!). Piffade upp kortet med löv från Kate Hadfield's freebie( Bits 'n Pieces 3) som fanns på the Lilypad för några år se'n👍


***
Till 6x4 fotot gjorde jag en tag och pillade dit en gren till av löven, använde även en word stripe från Hip Kit

***
Weathershotfotot dekorerade jag med ett fuzzy-klippt hjärta och en tyg stickers från CTK - "Out in Nature". På J.C har jag använt wordstripes'en från HipKit igen och en...jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det🤔..en border(?) jag gjorde om i CS iaf👍. Den bordern kommer från Beth på Scraps of Five och arket heter Printable Tabs😁. Sen har vi den lilla fina rosen, den kommer från Day Dreamers Designs(Marmitemamie) och hennes "Parisian Elements"

***
På det här J.C har jag använt rosen igen och även en tab från arket Printable Tabs, lite omgjort igen😁. På 3x4 fotot är det återigen word strips från HipKit och Kate's fina löv😍

***
Här har jag gjort en "tag" och även använt en pratbubbla från Scraps of Five's ark, bara vänt på den för att få "pilen" åt rätt håll och ändrat färgen för att passa mej😊 Texten Beautiful är från ett CTK kit, jag har bara ändrat storleken👍

***
Sist ut har vi en flair från Scraps of Five's ark som jag tjoffat en epoxysticker på, underbart söta undulater från Clipart-Library och även en halv journaling cirkel från Kay Miller's "Peaceful moments"

***
Och dethär blev resultatet

***
Ett helt OK uppslag faktiskt👍!

Ha det så bra nu i blåsten mina vänner😘
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia