söndag 31 juli 2022

{ Project Life Process//wk 23 - 2022 }

Hejsan hoppsan finingar🤗 !

Hoppas allt är bra med er och att ni får/fått er välförtjänta vila på semestern👍

Idag tänkte jag visa vecka 23. Har t.o.m lyckats svänga ihop en liten video på det hele😁.
Den här veckan blev väldigt clean & simple, för att vara mej i varjefall..kan bero på att jag av nån anledning känner mej stressad över att jag är så långt efter i mitt PLande🤔 - fast igentligen är jag ju inte det!! Det är bara min galna hjärna som säger så😂

Här är min 5 min långa video för dej som vill se vad jag gör när jag gör som jag gör😂


Och här kommer en bildkavalkad för dej som tycker det där med videos är blaha😘














Det va allt för idag mina vänner, ha en fortsatt härlig dag🤗
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia