onsdag 3 augusti 2022

{ PL//vecka 24 - 2022 }

Hej Go' vänner👋 

Ja nu är jag här igen med en ny video för vecka 24!
Alltså, jag känner att jag har flow nu😂 men med min tur tar det nog slut snart🙈..

Den här veckan har jag använt egengjorda kort (med hjälp av templates och outlines från PixelScrapper) tillsammans med digipapper och Journalcards från både PixelScrapper och The DigiScrapParade(DSP) 2016👍
Embellishments är, som vanligt😁, en salig blandning av IRL och hybrid ting. Dom små Instax-ramarna är gjorda i Photoshop och "fyllda" med ett inscannat gammalt vellumpapper!
Och naturligtvis har jag med lite 3D-printade pryttlar😍

För dej som vill se och HÖRA(!) min inte så väna svengelska stämma kan kolla in videon😁
annars kommer det lite bilder längre ner👍



Och här kommer en bildkavalkad👍














Det var allt för idag mina vänner!
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia