fredag 30 oktober 2009

{ Ett litet kort }

så här på fredags förmiddagen!
Min älskade systerdotter och hennes pojkvän kom i förrgår...i hennes nya lilla fina Mazda!!! Eller pizza racern som hon kallar den.... Och hon har faktiskt varit med på ett hörn och pillat ihop mitt kort ;) Jag var ju tvungen att prova min "nya" Tilda stämpel!! Jag maskade ihop den med en Tomas stämpel, där Tomas sitter och sover mot en stenbumling.. Bidde ganska bra tycker jag.

Ha en underbar helg!! Själv ska jag ha scrapmara här på söndag, så jag VET att jag kommer ha roligt ;)) KrAam

3 kommentarer:

  1. Beautiful card! Gorgeous embellishments!!

    Hugs, Susa

    SvaraRadera
  2. Have a nice Halloween weekend ;)

    Hugs, Susa

    SvaraRadera
  3. Så mycket det har hänt sen jag var inne sist. Mycket fina alster och jag tycker Lo´n på din mor och far är jättefin,kärleksfull. Jättesött kort med Tilda på stenen så snyggt maskat, och färgläggningen är jättefin. Ha en skön helg
    Kram Eva

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia