onsdag 14 oktober 2009

Teknik freak? -Javisst!!

Joo, så är det faktiskt.. Jag bara älskar att få testa andra infallsvinklar, nya tekniker och framförallt - Blanda Friskt ;)

Det här kortet gjorde jag i går kväll och jag var tvungen att prova att embossa på overhead plast. Lite knöligt var det, plasten är ju så rackarns statisk! Se'n blandade jag en utstansad retroblomma med en virkad blomma och en miniros. DET var väl det jag tyckte bäst om i slutändan.. Eller om det var glitterlimmet?? Jo, jag är barnsligt förtjust i glitterlim!! Kan inte rå för det...

Här är en bild på den embossade overheaden:
Och så här blev det när man vek undan plasten:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia