tisdag 13 oktober 2009

Törs man???

Å vad menar jag med det då??? Mmm, det kan man faktiskt undra. Jag var nämligen på en otroligt intressant föreläsning i går kväll som handlade om tillsatserna i vår mat... Tro mig, det är inte mycket i vår mat som faktiskt är ÄKTA vara... Det förelästes om vikten av VAD vi stoppar i oss och HUR! Men framförallt VAD vi BÖR(inte ska!!) akta oss för. Det kommer troligtvis att bli en studiecirkel i ABF's regi och det ska bli hårt intressant att få vara med där och fördjupa sig i studiematerialet under cirkelträffarna! Annars då? Jo då, tackar som frågar, jämna krämpor å allt det där ;) Lite skapande har man ägnat sig åt och ett detektivarbete att leta efter min första digitala LO...den verkar vara spårlöst borta! Puts väck, finns inte mer... Ibland blir jag GALEN på mig själv! Alltså, jag har ett minne på cirkus 0,05kb, kort men OTROLIGT effektivt den korta stund jag överhuvudtaget kommer ihåg nå't... Sambon kallar det Alzheimers Light, jag säger att jag är en skapande själ och inte har tid att tänka på trivialiteter! Näh, det lämnar jag över till dom som kan komma ihåg saker och ting. Inte kan jag väl för skams skull skylla på ålder???? Eller..? Nää! Jag blir aldrig mer än 25! Punkt, slut. Laddar upp en LO jag gjorde när jag var på ScrapMara i Västervik för 2 veckor se'n:

Mås gott! Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan Eva!

    Tack för besöket inne hos mig!
    Och för din söta kommentar - dels för snälla ord, dels för att då hittade jag ju hit också! ;o)

    Du gör jättefina alster, har nu blivit följare här så jag inte missar något av det du skapar! :o)
    Denna resa ser jag framemot! :o)

    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvaraRadera

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia