onsdag 2 oktober 2019

{ Längtar redan...}

Efter sommar och sol!!
Min kropp säger bestämt ifrån om det här med höst, kyla och för att inte tala om det här med vinter😱..i år har det inte varit något bra år för kroppen😪men det är bara att bita ihop o göra det man orkar och försöka att inte stressa upp sej för att orken är slut👍!
Jaha ja, då har fibrokärringen fått gnälla av sej lite, om man skulle hoppa till nåt ämne som är aningens roligare då😁
Dagens TN-uppslag är väääldans enkelt och väääldigt konstigt fotat😱, alltså min stackars sambo ser ju uppbränd ut!! Nu var han faktiskt inte sönderbränd, det är jag som lyckats med konststycket att inte ställa in mobilkameran rätt men det bjuder jag på😂👍

Bakgrundspappret på vänstersidan är från när jag höll på att trilskas med min skrivare för att den skulle skriva ut en testsida, helt ärligt, DET kunde jag ju inte slänga😂

As always, ha det göttit🥰
Pöss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia