måndag 28 oktober 2019

{ Stay curious }

Här lunkar det fram i höstrusket och jag är allmänt irriterad på årstid, väder och kropp.. man kan tycka att jag borde vant mej efter nästan 30 år med värken men si det har hon INTE🤬..

Sådärja😊nu har kärringen fått gnälla lite så nu kan vi kolla in vad jag hade tänkt framföra idag.
På det här uppslaget har den där stackars jycken fått agera modell igen. Hon är så rolig Betty, så fort kameran åker fram får hon en min som säger "näää inte nu igen, det här börjar bli tradigt du matte"😁men jag trotsar hennes försök att inte bli med på kort och knäpper ändå, vrf kan man inte själv vara lika fotogenic som henne?? ALLA är mer fotogenic'are (yeyy, kommer jag med i svenska akademins ordbok nu månntro😂), livet är bra orättvist ibland🤣!

Sillen fick jobba med blommorna och texten LOVE.
Ett PL-kort från Becky Higgins (midnight edition..tror jag), en bård från My Minds Eye med tillhörande ram från en tag (runt fotot) i samma "serie", några textremsor, liten tag och ett hjärta med flock från YouDo fick vara dekorationer den här gången👍och jag blev faktiskt någorlunda nöjd med utgången😊 Undrens tid är tydligen inte förbi haha!

Jag slänger med ett uppslag till, på min älskade sambo, där sillen oxå fått jobba lite! Min stackars sill behöver verkligen gå i pension men den har ju varit en trotjänare i 10 år och fungerar ju fortfarande👍🥰

Jaa, det får bli allt för den här gången och som vanligt, ha de göttit!
Pöss🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia