söndag 20 oktober 2019

{ Ny leksakđŸ„° }

NÀdÄ, jag har inte glömt er, jag har bara haft sÄ himla kul med min nya leksak!
Vet inte riktigt vad som hĂ€nde vid senaste uppdateringen av Silhouette Studio men min Ă€lskade lilla sill fick vĂ€rldens spunk och inte kunde jag installera om till den gamla versionen..sĂ„ sambon tyckte gott jag kunde köpa en nĂ„got nyare modell, och det blev det👍sĂ„ nu kan jag titulera mej som stolt Ă€gare till en Silhouette Cameo 4❤
Det Ă€r inte klokt att man kan va sĂ„ gla' i en maskinđŸ˜±men DET Ă€r jagđŸ„°!!
Septembers PL sida blev faktiskt fĂ€rdig redan sista september!! Joo, jag blev lite chockad sjĂ€lv.. kanske skulle köpa en trisslott iaf😂

Jag var ju tvungen att föreviga att jag Ă„kt brandbil för första gĂ„ngen, lite bullrigt var det men sjuttsingen vad bra man sĂ„g😁

As always, ha det sĂ„ göttit👍
Pöss❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lÀmna en kommentar innan du drar vidare för Ànnu mer inspiration!

*TACK!* blir sÄ glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia