onsdag 11 mars 2020

{PL vecka 10}

Jomenvisst😁, när sambon jobbar natt kan jag sitta hela nätterna o pyssla för det är oftast då idéerna poppar upp i skallen👍. Sååå, inatt blev vecka 10 färdig.
I början av mitt PL-ande fick jag ett storpack med PL-fickor i present av min älskade dotter & hennes sambo😍, problemet är att man får sina favoriter o då blir det en massa flickor över!!! Vad gör man då? Jo man använder dom såklart(för dom är ju inte direkt billiga😱), så med lite modifikation på antingen ficka eller papper/ kort så kan man få till det ganska skapligt🤗. Har man en fuse tool blir det betydligt lättare att fixa fickorna men i det här fallet blev det korten som fick anpassas..

Jag har blivit riktigt kär i att använda stooora bilder, det är klart att man får mindre plats för andra bilder men är det en vecka med få bilder är det perfekt👍!! Den här veckan var de många bilder men den där droppen skrek till mej: FÖRSTORA MEJ!!! O då kan man ju inte annat än förstora😁. Testade även ett(för mej) nytt koncept, att brodera på LO'n. Veckonumret är sytt på gammalt hederligt sätt med nål och tråd, jag säger NÄSTAN som Askungen, så fruktansvärt tråkigt men ändå skitkul😁! Slutresultatet blev bra iaf👍
Week har sillen fått skära ut åt mej i craft foam med sitt 3mm kraft blade, lite klurigt men tillslut gick det😊

As usual, have a göttig day🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia