söndag 22 mars 2020

{ PL vecka 11 }

Uppslaget har faktiskt varit färdigt några dar men jag har lyckats dra på mej lite flunsa, så mellan att ha frossa o feber till att febern sjunkit så har jag bara legat o tittat/lyssnat på alla mina fina scrappar jag följer på YT! Att man kan va så matt😱, för att inte tala om hur det värker i kropp o lungor(när jag andas)..ich sterben😱😂!!! Aja, när jag orkat har jag försökt pyssla så vecka 11 är iaf färdig men jag har även en..trumvirvlar..LO på g👍, tar värsta tiden när det va så länge sen😁.
Nå, men här kommer vecka 11, med en twist😎

Jag ville få med lite journaling om lilla Boop när hon sitter på stolen när vi fikar, så jag gjorde en "banner" som iof sitter fast bakom fotot men som är utanför fickan så man slipper dra fotot upp o ner ur fickan varje gång man ska läsa👍

Blev helt ok😊

As usual, haha det göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia