fredag 13 mars 2020

{ TN-uppslag }

I vårt lilla hörn av samhället har vi dom senaste 3(?) åren haft grann-party👍 Riktigt trevligt ska jag erkänna! Trots att jag inte är särskilt sällskaplig av mej så gillar jag den här tillställningen, fixa bord, kånka ner grillen, lägga pilsner på kylning åt grillmästaren😁, ordna lite gött att käka och om man har lite tid över, provsmaka vinet🍾😊. Det som gör det roligt är att det blir fler o fler grannar som ansluter sej men det jag älskar med det hela är alla livshistorier man får ta del av, man lär helt enkelt att känna en person på ett helt annat plan än som "det där är bara min granne"! Så förhoppningsvis blir det fler grannpartyn i det här kvarteret🥰.
Ett väldigt enkelt uppslag med en stor "shakerficka".
Jag hade inte så många foton från kvällen och definitivt inte många där man inte såg vilka som var med och eftersom jag inte frågat om lov att få lägga ut deras ansikten på nätet fick jag nöja mej med foton utan markerade ansiktsdrag! Inte för att det skulle göra mej nåt om någon la' ut nåt foto på mej, men lite privacy tycker jag mina stackars grannar ska få ha😁

As usual, ha en göttig dag/kväll 🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia