måndag 18 maj 2020

{ Drakar o dödskallar}

Är det nåt jag gillar skarpt så är det just dödskallar😍vet i hundans varför..men hittar jag nåt med skallar på blir jag lite lyrisk😂
När det var marknad här i våras så hittade jag vinglas med skallar på, kruxet var bara att dom klickade inte med mitt sinne, däremot vinglasen med drakar på👍!! Så gissa nån som släpade hem 4 st små juveler😁 och naturligtvis var de tvungna att dokumenteras🤗

Hittade en fräck skärfil i form av en mun med..jepp, dödskalle😁. Pappret på höger sida är faktiskt en servett med vellum över, älskar dom servetterna!!

As usual ha, det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia