torsdag 21 maj 2020

{ PL vecka 20 }

Det blev inte många foton tagna under veckan men iom att jag åkte upp och överraskade Kim o David så blev det desto fler under helgen😁
Båda två blev superöverraskade😂, vi hade pratat om att jag skulle försöka komma upp över helgen, men sen pratade vi inte mer om det och det var DÅ jag fick den briljanta idén att överraska dom🥰och som sagt, det blev succé👍!

Äntligen fick jag träffa deras lilla Doris och jäklar vilken mysig liten donna hon är!! Nu har jag även lite egna foton på henne, inte bara dom som Kim o David tagit, så nu har jag material till ett eget Doris-album👍

As usual ha, det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia