måndag 4 maj 2020

{ PL vecka 17 & 18 }

Eftersom teflonminnet slagit till igen så får jag lägga upp både vecka 17 och 18 idag😱 Men kan du förstå hur dåligt minne jag har?? Min älskade sambo hade namnsdag igår och då skulle han få O'boy o kaffe på sängen(kaffe på sängen har vi nästan varje dag iof😁), sagt o gjort, jag gjorde frukost, kaffe o O'boy..men kom jag ihåg att säga grattis?? Hmm..näh.. flera timmar senare grattar hans mamma honom o han tyckte det va kul att nån kom ihåg😇..och DÅ kom jag ihåg varför jag hade gjort O'boy😱!! Nä, usch o fy, man kan bli deppig för mindre!

Lite roligare då är att visa vecka 17👍

Alltså, den där Betty😱hundskrälle!! Hon ska rulla sej hela tiden men hon får duscha ganska ofta då oxå😈hehe

För vecka 18 så tog jag fram fuse-toolen och gjorde en egen ficka, ville prova på 6x8" formatet! Ska gärna erkänna att jag gillade det formatet skarpt🥰!! Det var även en utmaning att få till fickan(från en A4-ficka) så jag fick med alla 3 hålen.. men blir det inte rätt första gången så får man göra om o göra rätt👍Ficka nr 2 blev perfekt😊🤗!

Nu är ju inte bilderna i fickan iof eftersom 1-det blänker som tusan när man ska fota och 2-det blev inget uppslag, för höger sida sitter nu på baksidan av sidan 1..ajah..shit happens😁

As usual, ha det så göttit🥰
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia