fredag 11 december 2020

{ PL vecka 42 }

 Den här veckan blev det lite av julafton när jag fick hem en leverans med vinyl och foils😍 Alltså det är så kul att få nya grejer att pyssla med så det är inte klokt igentligen😂!

På veckans sida har jag skurit ut(från Sillen) ett "overlay"-kort(?)..vete katten vad det heter men dom är lite kul att leka med iaf👍. Sillen fick oxå hjälpa till med att skära ut week-vimpeln (eller rättare sagt texten PÅ vimpeln) så man kan skönja bakgrunden på titelkortet i texten, ganska neat tycker jag😊. Veckonumret är utskuret från ett presentpapper(!!). Jag vet inte om färgen passade in sådär alldeles perfekt men det GLITTRAR iaf😂!

Nämensåatteh..om jag skulle ta o visa vad jag har gjort nångång:


Dom små blommorna är utskurna ur glittercardstock och jag bara äääälskar dom😍
Har även använt lite nuvodrops på sista kortet. Erkännas ska att jag är inte jätteförtjust i just nuvodrops och det beror på att man inte kan sätta dom varsomhelst när man t.e.x gör ett uppslag i sitt TN-album då dom aldrig verkar "torka" helt...dom sätter/kladdar/suger sej fast på dekorationer och framförallt FOTON😱!!!
På kort och vanliga LOs passar dom däremot alldeles utmärkt och där älskar jag mina nuvodrops!!
Men på allt annat använder jag mina tillförlitliga Paper pens från Viva👍.

Detaljbild på veckonumret:

Se så fint det glittrar!!!

och här kommer "overlaykortet" jag pratade om:
Det är lite åt det növliga hållet att limma dit men väl värt besväret!

Och till sist en liten närbild på dom underbara nuvodropsen:
Jamen titta så härliga dom är!!
Det är bara synd att dom inte fungerar i TN albumet, fast jag försöker tänka mej för när och OM jag vill ha dom i albumet, så nu brukar det inte bli total disaster när jag använder dom😁

Hoppas ni haft en bra vecka så här långt och att det fortsätter så💖

As usual, ha det så göttit mina vänner😍

Pöss😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia