torsdag 17 december 2020

{ PL vecka 44 }

En vecka där koncentrationen låg på julkortstillverkning och Halloween😁
Vi hade ju tänkt oss att ha ett litet halloweenparty, men tyvärr blev vår "kostymansvariga" sjuk så det blev som det blev👍

På titelkortet gjorde jag ett litet kluster med hjälp av min cirkel- och en fjäderstans plus ett par vimplar, ett hjärta och lite sytråd👍. Stickers med minibokstäver och själva titelkortet är från Citrus Twist. Veckonumret fick sillen skära ut från ett gammalt linjerat kort(typ kartotekskort) som jag använde en kantstans på och för att va på den säkra sidan att det sitter kvar använde jag min mini-attacher från Tim Holtz👍

Dom 2 efterföljande korten är oxå Citrus Twist och spindeln fick sillen fixa👍
Under titelkortet valde jag att ha ett 3x4 foto bredvid Review of Week fortyfour. Det är förövrigt en .psd freebie och så fort jag hittar adressen till den ska jag lägga upp den här så den som vill och har nytta av den kan hämta hem den👍
Nästföljande kort är även dom Citrus Twist och texten HUGS fick jag i en ATC-swapp för mååånga år sen, sen har jag faktiskt spunnit vidare på samma utseende så jag har nog även love, fun, beautiful och några ord till som jag fixat i mitt program till sillen😊
Hela nedersta raden är oxå Citrus Twist, så varför i hela friden sa jag inte att ALLA kort var Citrus Twist😂det berömda minnet slog till🤪.
Lilla söta fladdermusen är en freebie och min lille dödskalle är en tygstickers som jag inte vet vart jag fått ifrån..

Jomen det va allt för idag go' vänner👍
As usual, ha det så göttit 😘
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia