onsdag 23 december 2020

{ Pl vecka 45 }

 Vecka 45 bjöd på både fint väder och pysselinspiration!

Te.x så möblerade jag om på vårt kombinerade kontors-/data- och pysselrum. Det blev helt klart godkänt(i mitt tycke!)!! Nu behöver jag inte sitta o "kava" över halva rummet när jag ska gå från databordet till pysselbordet, nu behöver jag bara snurra stolen👍.


På titelkortet fick sillen jobba med att skära ut november i 2mm Craft Foam, det blir lite hackigt och dant eftersom det är ett så poröst material och det vill gärna följa med kniven, men det duger bra för mej😊. Gjorde oxå en liten "tassel" som fick vara med och dingla tillsammans med veckonumret👍
Men alltså, spana in den fina tavlan älsklingen köpte till mej😍, det enda jag behövde göra var att lägga en ljusslinga bakom kanvasen och den lyser så så sååååå himla fint på kvällen, I´m in LÖÖÖV😍!!

Lyckades rota fram lite punchinella och i.o.m att färgen passade in med det övriga fick det bli lite sånt som dekoration👍.
Dokumenterade inte med foton hur ommöbleringen blev men eftersom jag/vi möblerar om ganska ofta(?) så har jag alla rum och alla möbler i miniatyr jag kan ta fram och "pussla med" om jag är osäker över om saker och ting får plats eller inte! Joo, jag erkänner, jag vill mer än GÄRNA ha full koll😁
Det stora 6x8" fotot blev så himla bra med färger och ljus!
Hösten är allt bra vacker i alla fall😍
Ja, så nu är den veckan dokumenterad och ligger bra i sin ficka i mitt PL-album. Jag känner mej alltid så nöjd när jag är klar med en vecka och sen svusch direkt på med nästa😂

As usual, ha det så göttit mina vänner😘
Pöss🤗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Vad kul att du vill lämna en kommentar innan du drar vidare för ännu mer inspiration!

*TACK!* blir så glad för minsta lilla respons, Eva/ScrapFia